Novoročenka ako marketingový nástroj
Ako sa odlíšiť medzi ďalšie stovkou firiem, ktoré rovnako ako Vy rozosielajú Vašim firemným klientom a partnerom Novoročné? Ako potešiť a zároveň zostať v pamäti adresáta? Ako správne zachovať firemnú identitu pri tvorbe Novoročné?
Ako sa odlíšiť medzi ďalšie stovkou firiem, ktoré rovnako ako Vy rozosielajú Vašim firemným klientom a partnerom Novoročné? Ako potešiť a zároveň zostať v pamäti adresáta? Ako správne zachovať firemnú identitu pri tvorbe Novoročné.
Jak toho docílit?
-
Určite sa snažte novoročenky čo najviac zosobniť. Ak máte toľko firemných partnerov, že vlastnoručne písaný text nepripadá do úvahy, dajte si prácu aspoň s vlastnoručným podpisom.
-
Text Novoročenky môže obsahovať krátky, výstižný citát, či motto, ktoré súvisia s Vašou činnosťou.
-
Vyvarujte sa propagácie akýchkoľvek produktov a služieb prostredníctvom novoročeniek.
-
Nezabudnite na Vašu firemnú identitu - mala by korešpondovať so vzhľadom Novoročné. Ideálne by mala obsahovať Vaše firemné logo a byť vo farbách reprezentujúcich Vašu spoločnosť.
Užitočné typy
-
Popremýšľajte, aký chcete u Vašich klientov vyvolať dojem? Ste banka? Potom by ste mali pôsobiť seriózne. Ste reklamná agentúra? Potom hrá úlohu kreativita a nápaditosť.
-
Nesnažte sa byť originálny a vtipní za každú cenu , ak Vás nič nenapadá, stavte na klasiku, tým nič nepokazíte.
-
Nepodceňujte ani výber obalu k Novoročence , ktorý môže pri podcenení pokaziť celkový dojem.
-
Všetky mená a adresy niekoľkokrát prekontrolujte. Preklep v mene ukazuje, že si Vášho firemného partnera nevážite ani natoľko, aby ste si správne pamätali jeho meno.