Produkty vyrábame na zákazku do 3-5 pracovných dní. Doprava zadarmo od 99 EUR

x


Ako na novoročné oznámenie

Ako vybrať to pravé novoročné oznámenie?
Výber motívu pre novoročné oznámenia závisí od osobných preferencií, štýlu a vzťahu s ľuďmi, ktorým chcete oznámenie poslať. Avšak, existujú niektoré všeobecné rady, ktoré vám môžu pomôcť.

Pokiaľ ide o oznámenia pre vašu rodinu či priateľov, môžete zvoliť niečo osobné a rodinné, ako napríklad motívy spojené s domovom alebo vami obľúbenými aktivitami, ktoré podnikáte sami či spoločne. Môžete ale tiež zvoliť tradičné motívy spojené s Vianocami a Novým rokom, ako sú ozdoby, vianočný stromček, zvieratká v zime, hodiny odpočítavajúce minúty do polnoci alebo snehové vločky. Ďalšou možnosťou je doplniť oznámenie o vlastnej fotografii napríklad vašich detí, ktorá vdýchne vášmu novoročnému prianiu osobné kúzlo. Keďže sa však jedná o prianie pre vašich najbližších, nemusíte sa nijako limitovať motívom, skrátka vyberte taký, ktorý Vás chytí za srdce a o ktorom budete vedieť, že vykúzli úsmev na tvári aj vašim najbližším.

V prípade novoročného priania pre kolegov v práci alebo obchodných partnerov, je dobré zvoliť prianie, ktoré by malo byť slušné, profesionálne, ale zároveň aj pekné a samozrejme by malo potešiť. Pamätajte, že firemným novoročným prianím nielenže prezentujete svoju firmu, ale zároveň aj svoj postoj ku kolegom a obchodným partnerom. Motív priania je teda vhodné voliť z radu klasických symbolov Vianoc či Nového roka a vyvarovať sa sprostým motívom, rádoby vtipným kresleným karikatúram alebo príliš „preplácaným“ dizajnom. Klasický a jednoduchý dizajn je často tou najlepšou cestou. Farbu oznámenia je potom vhodné zvoliť takú, aby aspoň trochu korešpondovala s vašou firemnou identitou, ako napríklad dizajnom webových stránok alebo logom. Nejedná sa však o pravidlo.

Je dôležité si uvedomiť, že motív by mal byť slušný a nekontroverzný, aby nedošlo k nedorozumeniam alebo nepohode. Všetko závisí od situácie a osobnosti ľudí, ktorým chcete oznámenie poslať. Avšak, dôležité je, aby vaše oznámenie bolo priateľské, optimistické a prinášalo radosť.

Text na novoročnom oznámení
Nový rok je skvelou príležitosťou na zamyslenie nad predchádzajúcim rokom a premýšľanie nad tým, čo chcete v nadchádzajúcom roku dosiahnuť. Môžete zvoliť text, ktorý sa zameriava na tému, ako je napríklad sebadôvera, osobný rast, šťastie, zdravie, poďakovanie za spoluprácu v uplynulom roku či prianie všetkého najlepšieho do roku nadchádzajúceho.

Pokiaľ ide o prianie pre vašu rodinu či priateľov, môžete byť viac osobné a vyjadriť aj svoje pocity. Môžete napríklad poďakovať za podporu alebo zdieľať svoje nádeje a sny na budúci rok. Je tiež možnosť pridať nejakú citáciu, ktorá vás oslovila alebo popriať peknú básničkou.

Na nebi blyští sa v tisícoch hviezdičky,
z oblohy prilieta anjelik maličký.
Na malom obláčiku prináša prianie,
praje Ti lásku, zdravie a šťastiečko.
Aby všetko, o čom sa Ti kedy snívalo,
sa Ti v roku 2024 vyplnilo.

Veselé Vianoce a šťastný nový rok.

Praje rodina
Novákova

V prípade priania pre kolegov v práci či obchodných partnerov je vhodné zvoliť skôr formálny text, v ktorom môžete napríklad poďakovať za doterajšiu spoluprácu a popriať všetko najlepšie do nadchádzajúceho roka.

Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru v uplynulom roku
a do nového roku 2024 Vám prajeme veľa zdravia, šťastia,
osobných aj pracovných úspechov.
Súčasne sa tešíme na ďalšiu spoločnú spoluprácu.

Praje firma

Aký je najpoužívanejší text na novoročnom oznámení?
Opäť je dôležité si uvedomiť, že výber textu závisí od vzťahu, ktorý máte s tými, ktorí dostanú vaše oznámenia, a od toho, čo chcete oznámiť. Avšak, nasledujúce texty sú bežne používané a môžu vám poslúžiť ako inšpirácia pri písaní vášho vlastného textu.

Veselé Vianoce a šťastný nový rok 2024
Merry Christmas and Happy New Year 2024
Joyeux Noël et Heureuse Année Nouvelle 2024

Príjemné prežitie vianočných sviatkov,
veľa šťastia, zdravia a spokojnosti v roku 2024
Vám praje kolektív spoločnosti.

Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru v uplynulom roku
a do nového roku 2024 Vám prajeme veľa zdravia, šťastia,
osobných aj pracovných úspechov.
Súčasne sa tešíme na ďalšiu spoločnú spoluprácu.

Aké informácie by malo obsahovať novoročné oznámenie?
Novoročné oznámenie by malo obsahovať predovšetkým prianie pre nový rok. V prípade rozosielania prianí ešte pred vianočnými sviatkami, je vhodné zároveň v texte popriať aj k týmto. Toto prianie môže byť jednoduché alebo obsiahlejšie, v závislosti na tom, aký štýl oznámenia preferujete. Môžete tiež spomenúť niektoré udalosti alebo momenty, ktoré sa v uplynulom roku stali. Tento odkaz môže byť iba zmienkou, alebo môžete zdieľať viac podrobností.

Novoročné oznámenie môže tiež obsahovať vaše plány alebo priania pre nadchádzajúci rok. Môžete sa napríklad zmieniť o tom, čo chcete v roku novom zmeniť, čo chcete dosiahnuť alebo čo plánujete. Ak posielate novoročné oznámenie blízkym priateľom alebo rodine, môžete pridať osobný pozdrav, napríklad ako sa máte alebo čo ste nové za posledný rok zažili. Také rozpísanie je však pri novoročných oznámeniach vidieť len veľmi zriedka. Často je hlavnou snahou krátky a stručný text, aby bol dostatočný priestor na prípadnú dotlač loga či osobný podpis. S väčším množstvom textu navyše začína oznámenie pôsobiť preplnene a neprehľadne.

V prípade firemných novoročeniek sa následne uvádza ešte logo či podpis. Podpis je možné natlačiť digitálne alebo je pre neho možné vyčleniť miesto a prianie potom podpísať osobne.

Aké informácie by malo obsahovať novoročné oznámenie?



Čomu venovať pri písaní pozornosť?

Pri písaní textu na novoročné oznámenie by ste mali venovať pozornosť nasledujúcim veciam.

1. Určenie, komu oznámenie posielate - rodine, priateľom alebo kolegom v práci. V závislosti od vášho cieľového publika sa môže líšiť štýl, tón a obsah oznámenia.

2. Rozhodnite sa, aký tón chcete v oznámení použiť - formálne, neformálne, alebo niečo medzi tým. Tón by mal byť vhodný pre cieľové publikum a mal by odrážať vaše vzťahy s nimi.

3. Stanovte si, aký dlhý text chcete mať. Či krátky a stručný, aby sa zmestil na menší tlačový priestor alebo dlhší a obsiahlejší text, ktorý však zaberie viac tlačového priestoru. Kratší text je väčšinou vhodnejší na oznámenie formátu karty, kde je tlačového priestoru výrazne menej. Naopak obsiahlejšia verzia textu je vhodná pre otváracie formáty štýlom knižočky, kde býva štandardne tlačového priestoru oveľa viac.

4. Nezabudnite v oznámení obsiahnuť samotné prianie pre nový rok. Prianie by malo byť pozitívne, inšpirovať ľudí a vytvárať pocit optimizmu.

5. Nezabudnite si prečítať text oznámenia hneď niekoľkokrát a opraviť prípadné gramatické chyby. Najlepšie nechajte text prečítať aj niekoho iného, aby sa minimalizovalo riziko prehliadnutia prípadného preklepu.

6. Nezabudnite na podpis. Podpis by mal byť od všetkých osôb, ktoré priania posielajú. Štandardne je možné ho pridať digitálne alebo podpísať až na záver osobne. Je ale možné podpísať želanie aj súhrnne v mene celej rodiny alebo aj spoločnosti: „Praje rodina Novákova” alebo „Praje kolektív spoločnosti... + logo”

MenuX

Nastavenie cookies
Cookies

Naše webové stránky používajú súbory cookies, ktoré nám pomáhajú s ich vylepšovaním. Aby sme cookies mohli používať, musíte nám to povoliť. Kliknutím na tlačidlo "OK, súhlasím" udeľujete tento súhlas.

Nastavenie OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies sú malé súbory, ktoré webové stránky (aj tie naše) ukladajú vo Vašom webovom prehliadači. Obsahy týchto súborov sú vymieňané medzi Vašim prehliadačom a našimi servermi, prípadne so servermi našich partnerov. Niektoré cookies potrebujeme, aby sme webová stránka mohla správne fungovať, niektoré potrebujeme k marketingovej a štatistickej analytike. Tu si môžete nastaviť, ktoré cookies budeme môcť používať.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná sa o technické súbory, ktoré sú nevyhnutné na správne správanie našich webových stránok a všetkých ich funkcií. Používajú sa okrem iného na ukladanie produktov v nákupnom košíku, zobrazovanie produktov na želanie, ovládanie filtrov, osobného nastavenia a taktiež nastavenie súhlasu s používaním cookies. Pre tieto cookies nie je potrebný Váš súhlas a nie je možné ho ani odstrániť.
Ovplyvňuje funkcie:
  • Konfiguračné cookies
Zobrazit cookies
Název cookie Typ cookie Doba platnosti Účel
PHPSESSID Nezbytné cookies Po dobu návštěvy Cookie se používá k uložení a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy uživatelské relace na webu.
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a našich reklamných kampaní. Ich pomocou určujeme počet návštev a zdroje návštev našich webových stránok. Dáta získané pomocou týchto cookies spracovávame súhrnne, bez použitia identifikátorov, ktoré ukazujú na konkrétnych užívateľov nášho webu. Pokiaľ vypnete používanie analytických cookies vo vzťahu k Vašej návšteve, strácame možnosť analýzy výkonu a optimalizácie našich opatrení.
Ovplyvňuje funkcie:
  • Google Analytics - analytická návštevnosť
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Rovněž jsme se rozhodli cookie a ďalšie technológie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili jsme tak pro Vás výhradně nákupní zkušenosti. Vďaka použitiu personalizovaných súborov cookie môžeme varovať vysvetľovanie nežiaducich informácií, ako sú neodhadzujúce odporúčania výrobkov alebo neužitočné mimoriadne ponuky. Navyše nám používanie personalizovaných súborov cookie umožňuje ponúkať Vám doplnky, ako napríklad odporúčania výrobkov prispôsobených vašim potrebám.
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamné) cookies používame my alebo naši partneri, aby sme Vám mohli zobraziť vhodné obsahy alebo reklamy ako na našich stránkach, tak na stránkach tretích subjektov. Vďaka tomu môžeme vytvárať profily založené na Vašich záujmoch, takzvané pseudonymizované profily. Na základe týchto informácií nie je spravidla možná bezprostredná identifikácia Vašej osoby, pretože sú používané iba pseudonymizované údaje. Ak nevyjadríte súhlas, nebudete príjemcom obsahov a reklám prispôsobených vašim záujmom.
Ovplyvňuje funkcie:
  • Google Ads