s potlačou - oznámenia je potlačené Vami požadovaným textom
bez potlače - jedná sa o oznámenie bez textu (najčastejšie objednávajú tlačiarne)

Novoročenka ako marketingový nástroj

 

Ako sa odlíšiť medzi ďalšie stovkou firiem, ktoré rovnako ako Vy rozosielajú Vašim firemným klientom a partnerom Novoročné? Ako potešiť a zároveň zostať v pamäti adresáta? Ako správne zachovať firemnú identitu pri tvorbe Novoročné?

 

Ako sa odlíšiť medzi ďalšie stovkou firiem, ktoré rovnako ako Vy rozosielajú Vašim firemným klientom a partnerom Novoročné? Ako potešiť a zároveň zostať v pamäti adresáta? Ako správne zachovať firemnú identitu pri tvorbe Novoročné.

Jak toho docílit?

  • Určite sa snažte novoročenky čo najviac zosobniť. Ak máte toľko firemných partnerov, že vlastnoručne písaný text nepripadá do úvahy, dajte si prácu aspoň s vlastnoručným podpisom.

  • Text Novoročenky môže obsahovať krátky, výstižný citát, či motto, ktoré súvisia s Vašou činnosťou.

  • Vyvarujte sa propagácie akýchkoľvek produktov a služieb prostredníctvom novoročeniek.

  • Nezabudnite na Vašu firemnú identitu - mala by korešpondovať so vzhľadom Novoročné. Ideálne by mala obsahovať Vaše firemné logo a byť vo farbách reprezentujúcich Vašu spoločnosť.

 

Užitočné typy

  • Popremýšľajte, aký chcete u Vašich klientov vyvolať dojem? Ste banka? Potom by ste mali pôsobiť seriózne. Ste reklamná agentúra? Potom hrá úlohu kreativita a nápaditosť.

  • Nesnažte sa byť originálny a vtipní za každú cenu , ak Vás nič nenapadá, stavte na klasiku, tým nič nepokazíte.

  • Nepodceňujte ani výber obalu k Novoročence , ktorý môže pri podcenení pokaziť celkový dojem.

  • Všetky mená a adresy niekoľkokrát prekontrolujte. Preklep v mene ukazuje, že si Vášho firemného partnera nevážite ani natoľko, aby ste si správne pamätali jeho meno.

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

V pořádku